Outsourcing Obsługa informatyczna Jastrzębie Zdrój, Rybnik, Żory

 

MONITORING PRACY SYSTEMU INFORMATYCZNEGO W FIRMIE OPOLKOM

Naszą specjalnością jest kontrola działania sprzętu komputerowego i oprogramowania w firmie. Używamy nowoczesnych programów to zabezpieczenia danych oraz diagnostyki sprzętu elektronicznego dla zachowania ciągłości pracy.

 

KOPIE ZAPASOWYCH DANYCH

Bezpieczeństwo baz danych i plików to kwestia kluczowa dla każdej firmy. Aby zminimalizować ryzyko utraty cennych danych wykorzystujemy sprawdzone narzędzia do skutecznego backupu, redundantnego sprzętu oraz monitorujemy stan pamięci masowej.

 

MONITORING SIECI KOMPUTEROWYCH LAN ORAZ WAN

Każda sieci firmowa wymaga stałego nadzoru i modernizacji. Zajmujemy się regularnym skanowaniem stanu serwera, sieci lokalnej oraz kontrolą urządzeń aktywnych takich jakich switche i routery, które są podstawą dla funkcjonowania systemów informatycznych.

 

KOMPLETNY SERWIS KOMPUTEROWY Z ZAPLECZEM SPRZĘTOWYM

Posiadamy ponad 10-letnie doświadczenie w serwisowaniu elektroniki IT, mamy własny warsztat ze sprzętem naprawczym i diagnostycznym. W razie usterki sprzętowej, najpierw docieramy do przyczyny, naprawiamy lub w ostateczności wymieniamy sprzęt na nowy.

 

ZWIĘKSZANIE WYDAJNOŚCI I SPRAWNOŚCI DZIAŁANIA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO

Poprawiamy wydajność systemów informatycznych poprzez optymalizacje konfiguracji sprzętowej dla uzyskania płynnej i niezawodnej pracy z oprogramowaniem. Prewencyjnie nadajemy odpowiednie uprawnienia, aby zminimalizować ryzyko awarii wynikające z nieprawidłowego użytkowania.

  Outsourcing IT Jastrzębie Zdrój

Czym właściwie jest outsourcing IT? To świadczenie usług informatycznych jednej firmy na rzecz innej czyli model biznesowy na zasadach B2B. Jakie korzyści daje to Twojej firmie? Z założenia outsourcing ma zwiększyć skuteczność i efektywność zarządzania, szybkość reakcji na zmiany w rozwijającym się rynku sektora IT powierzając odpowiedzialność za infrastrukturę informatyczną innemu podmiotowi. Jakie są jego główne zalety:

– Firma, która zdecyduje się na tę formę współpracy ma zapewniony monitoring pracy całego sprzętu i systemu informatycznego, w razie awarii technik usuwa usterkę poprzez pracę zdalną lub w trakcie wizyty w siedzibie partnera. Usługa jest wykonywana aż problem zostanie rozwiązany, usługoodbiorca nie płaci za przyjazd ani czas poświęcony naprawie, jest to wliczone w stały, ryczałtowy abonament.

– Optymalizacja kosztów utrzymania sprawności infrastrukty IT to kolejna zaleta outsourcingu. Usługoodbiorca nie musi opłacać i szkolić informatyka na etacie (odchodzą składki ZUS, urlopy, chorobowe itp.) Zamiast tego firma co miesiąc otrzymuję fakturę VAT, którą wlicza w koszty.

– Firma korzystająca z naszego rozwiązania jest obsługiwana przez specjalistów z branży IT, a tym samym odciąża czasowo i finansowo utrzymanie infrastruktury IT po swojej stronie , co pozwala skupić się na własnej działalności zwiększając jej efektywność, a co za tym idzie, wzrost przychodów.

Zadzwoń i sprawdź jaką ofertę przygotowaliśmy dla Twojej firmy: 792 861 561

Close Menu